Tommy Hilfiger Popette Mini Tote i svart är en mångsidig handväska som sömlöst kombinerar stil och funktion. Tillverkad i slitstark polyamid med textilfoder bjuder den på en ren, minimalistisk design som passar vid alla tillfällen.
Väskan har ett rymligt huvudfack och en säker dragkedjeförsedd innerficka, så att du enkelt kan organisera dina viktigaste saker. Dragkedjan ger extra trygghet, samtidigt som den justerbara och avtagbara axelremmen ger fler bäralternativ för att matcha din stil och komfort.
Oavsett om du är på väg till kontoret, gör ärenden eller njuter av en kväll ute, blir Popette Mini Tote din pålitliga följeslagare tack vare sin diskreta elegans och genomtänkta funktion.
används för produkter som tillverkas med hjälp av mer miljövänliga processer som använder mindre vatten, energi och kemikalier. Produkter med internationella certifieringar som bluesign®, 100 standard by OEKO-TEX® och MADE IN GREEN by OEKO-TEX® placeras under denna etikett.
Återvunnet
Produkter med denna etikett tillverkas mestadels av återvunnet material som mestadels tillverkas av gammalt avfall som plastflaskor och kläder. Dessa produkter har ett mindre miljöavtryck tack vare att de bearbetar mer avfallsmaterial än jungfruliga material.
Är du intresserad av hur vi bedömer hållbarheten på Footshop och vad vi gör åt det? Se vår sida om hållbarhet.
Tommy Hilfiger förkroppsligar essensen av klassisk amerikansk stil och har legat i framkant av modeindustrin sedan grundandet 1985. Dess unika design, som kombinerar traditionella element med moderna uttryck och referenser till populärkulturen, har väckt genklang hos modeälskare över hela världen. Varumärket är känt för sina signaturfärger - rött, vitt och blått - som har blivit synonyma med hög kvalitet och en livlig, sportig och chic look. Tommy Hilfiger erbjuder mångsidiga kollektioner som tilltalar ett brett spektrum av kunder, från tidlösa klassiker till de senaste trenderna. Samarbeten med kändisar och artister ger en frisk vind till modevärlden och gör det möjligt för varumärket att skapa begränsade utgåvor som alltid är efterlängtade. Med det världsomspännande erkännande som varumärket fick särskilt på 1990-talet fortsätter Tommy Hilfiger att sätta trender och inspirera generationer av kunder att uttrycka sin personliga stil.